Det ska väl summeras, året som gått. Och här kommer min tio-i-topp-lista för året som snart är slut.
10. Flickan med glasfötter - Ali Shaw
9. Juliet - Anne Fortier
8. Acheron - Sherrilyn Kenyon
7. Shantaram - Gregory David Roberts
6. The Return - Victoria Hislop
5. Överenskommelser - Ahrnstedt
4. One Day - David Nicholls
3. The Thread - Victoria Hislop
2. A Discovery of Witches - Deborah Harkness
1. Angelology - Danielle Trussoni
Ah, jag gillade också Angelology. A dicovery of witches står i min bokhylla...dags att lägga den på mitt skrivbord :)
SvaraRaderaJa, gör det!! Jag längtar efter tvåan...
SvaraRadera