fredag 27 augusti 2010

En läslus utan bibliotektskort

I sådana här köpstoppstider som nu råder har jag gjort en sak jag aldrig någonsin gjort tidigare. Jag har reserverat en bok på bibblan. Nu är det så att jag inte ens äger ett bibliotekskort, men min kära dotter gör det, så hon fick reservera den åt mig. Det blev "Valda verk av T.S. Spivet" av Reif Larsen, en bok jag är mycket nyfiken på. Kanske jag skulle ta och skaffa mig ett lånekort också?? Som barn bodde jag i princip på bibblan, men nu är jag mer materialistisk och vill gärna äga alla böcker jag läser. Fånig, men det är väl därför bokhyllan svämmat över hemma...

1 kommentar:

  1. Åhh.. den hittade jag i Pocketshop igår och gillade alla ritningar och bilder i marginalerna, så jag var nära på att ta med den hem bara för det.

    SvaraRadera