fredag 8 oktober 2010

Confessions

Idag hittades boken som varit på rymmen och den skyldige är.... jag (hmhmhm) då jag uppenbarligen lagt boken i det vikta överkastet till min säng, vilket visar att jag inte bäddat sängen med överkast sedan i söndags. Och det kan skyllas på att jag varit förkyld och haft bättre saker för mig än att fixa överkastet. Nog om det.

Tänkte även här och nu erkänna att mitt köpstopp officiellt härmed är över. Och jag skyller allt på min dotter. Japp, hon ville att jag skulle beställa dessa två böcker till henne och då gick det som det gick.

Jag var då naturligtvis tvungen att beställa något litet till mig själv också. Så då var det över för denna gång, vilket är en lättnad. Nu kan jag klicka hem flera böcker med gott samvete. Nästa köpstoppsförsök får bli som nyårslöfte känner jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar