fredag 10 december 2010

Vampire Diaries

Har fått för mig att jag ville läsa Vampire Diaries-böckerna så jag klickade hem "Uppvaknandet och Kampen" samt "Vreden och Återkomsten", två för 49:- pix på CDON. Började läsa den första häromdagen, men jag vet inte. Känns som att jag är lite för gammal för det här. Eller är det så att jag egentligen har fått nog av "highschool-crush on a vampire"?? Och så har jag bilderna av personerna i huvudet (från serien alltså) och de stämmer ju inte alls med personerna i boken. Elena är i boken blond! Och Bonnie är rödhårig av irländskt ursprung (what??). Och så har Elena en lillasyster och inte lillebror. Meh. Okej, jag kanske får ge det hela lite tid, men 100 sidor in i boken är jag inte riktig med än.

1 kommentar:

  1. Jag har den första "dubbelboken" här hemma i bokhyllan, men har inte kommit mig för att försöka än.

    SvaraRadera