torsdag 29 april 2010

Bok & Bild

Igår var jag förbi min favoritboklåda - Bok och Bild - på Drottninggatan här i Stockholm. Som alltid, kan jag inte gå därifrån tomhänt. Om någon skulle missat det så är det rena guldgruvan i källarvåningen där. Inbundna böcker för 50 kronor styck och nu även gamla klassiker på engelska i pocket för 25 kronor styck. Herregud!! Det går ju inte att motstå. Jag gick därifrån med 3 böcker: "Flickorna från Riyadh", "Drottning Leonas mystiska eld" (storpocket, 35 kr) och "Mörkrets väg". Det var väldigt nära att jag köpte en inbunden "Shakespears hemlighet", bara för att den var så fin (jag har ju den i pocket hemma), men jag höll mig. Förresten kör de även med köp tre pocket, betala för två och det gäller även engelsk pocket. Kanon!

2 kommentarer:

  1. Älskar verkligen flickorna från riyadh! hoppas du tycker om den! :)

    SvaraRadera
  2. Nu har jag precis börjat på den, får se vad jag gillar den ;-)

    SvaraRadera